FAQ’s

Algemeen

Op de beschrijvingspagina van elke box kan je voorproefje zien van wat er in jouw box zit. Alleen de wenskaarten van ‘Hello August’ kunnen verschillen per box, zodat je nooit dezelfde kaarten in je bus zal krijgen.

Category: Algemeen

Dat hangt af van doos tot doos. Voor de Spelbox heb je minimum 2 personen nodig om de kaartspelen te kunnen spelen. Je kan de box zelfs met meer gebruiken: het vragenspel Vertellis kan gespeeld worden met 5 personen, het spel Qwixx zelfs met 8 personen. De ‘Tuinbox met kinderen’ heeft voldoende knutsel- en tuinmateriaal voor 2 kinderen en een oudere die helpt. We raden je aan om meerdere boxen te bestellen als je de activiteit met meerdere kinderen wil doen, of als delen niet zo eenvoudig is. Meerdere exemplaren van de ‘Tuin(to)maatjes diploma’ kan je gratis downloaden op onze website.

Category: Algemeen

Momenteel kan je in onze webshop enkel de ‘Spelbox’ en de ‘Tuinbox met kinderen’ kopen. Als dit aanbod uitgeput raakt hopen we volgend jaar nieuwe boxen uit te brengen. Heb je nog ideetjes voor leuke boxen? Aarzel dan niet om het ons via de contactpagina te laten weten!

Category: Algemeen

Je kan je box op twee manieren delen: ofwel geef je het als cadeau, ofwel deel je de inhoud met iemand naar keuze. Elke box bevat genoeg materiaal om de activiteit met twee te doen en wenskaarten van ‘Hello August’ om iemand uit te nodigen, om jouw geluksmoment te delen. In de ‘Spelbox’ zit bijvoorbeeld twee keer het kaartspel ‘Immunis’, zodat je er eentje kan weggeven. Of je kan de box ook voor jezelf houden… maar alles is toch leuker samen, neen?

Category: Algemeen

Je kan contact met ons opnemen via mail (info@shareabox.be), telefoon (0474/81.17.35) of de contactpagina. Na kantooruren kan je dringende vragen via Facebook stellen.

Category: Algemeen

Bestellen en verzenden

De verzendkost om je box aan huis te laten leveren bedraagt 6,06 euro.

Je kan je box aan huis laten leveren of in een Bpost afhaalpunt in je buurt.

We verzenden naar België en Nederland.

Dat zou uiteraard niet mogen voorvallen. Heb je dit toch voor, dan kan je het best zo snel mogelijk met ons contact opnemen om een oplossing te zoeken.

Om onze boxen te leveren werken we samen met Bpost. Koos je voor een thuislevering, maar ben je toch niet thuis op het geleverde moment, dan krijg je een briefje in de bus om je box de volgende dag in het dichtstbijzijnd Bpost afhaalpunt te gaan halen.

Je kan steeds contact met ons opnemen bij problemen met je zending of om te weten waar je box zich bevindt.

Ja, je hebt een bedenktijd van 14 dagen, die ingaat op het moment dat de box wordt geleverd. Gebruikte, beschadigde of onvolledige boxen worden niet teruggenomen. Lees meer hierover in onze Algemene Voorwaarden.

Als we je bestelling binnenkrijgen gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Plaats je jouw bestelling in een werkweek dan ligt jouw pakketje de volgende dag al op de post. Hoe snel het pakje dan bij jou geleverd wordt hangt af van Bpost.

1. Via de bestelpagina op onze website kan je een box naar keuze in je winkelmandje plaatsen
2. Klik op het winkelmandje, check of alles klopt en klik daarna op ‘doorgaan naar afrekenen’
3. Vul je factuurgegevens in, kies waarmee je wil betalen en ga akkoord met de algemene voorwaarden om de bestelling te kunnen plaatsen

Load More